Tävlingar, håll tummarna för mig

Sitter & surfar runt lite samtidigt som jag äter frukost. Hittade några roliga tävlingar som jag ska ställa upp i, länkar de med bilderna nedan, så ni också kan vara med om ni vill 🙂

Hos Eejit kan man vinna en goodiebag som bland annat innehåller en parfym. Perfekt för mig som tappade favoritflaskan i stengolvet i badrummet för ett tag sedan 😦

————————————————————————————————–

Hos Millan kan man vinna ett litet sminkkit 🙂

——————————————————————————————————-

Hos Linn’s Beutybox kan man vinna ”Visibly Clear Spot Stress Controll”,
en del av Neutrogenas serie (som jag förövrigt har en annan produkt i).
Vore skönt att äntligen få lite fin hy, efter att jag stressat så pass mycket att till & med hyn tagit stryk…

———————————————————————————————-

Håll tummarna för mig! 🙂

Lämna en kommentar