Läggdags

Nu är avsnittet av Biggest Loser Sverige slut, Spogge åkte ut 😦 Jag hoppas verkligen det går bra för honom nu också, han förtjänar det!

Efter flera dagar med korta nätter skriker kroppen efter sömn. Så nu ska jag lägga mig i sängen & hoppas på att få lite mysigt sällskap av en katt eller två.

God natt!

Härliga dagar

Igår var en riktigt rolig eftermiddag/kväll. Jag var som sagt barnvakt åt mina brorssöner (deras mamma var iväg i jobbet). Direkt när jag kom dit sken 3-åriga N upp & sprang emot mig & omfamnade mig! 1-åriga I sken som en sol när han fick se mig. Efter mellanmål åkte vi till en liten håla, där min bror hade cykeluppvisning, därav barnvaktssysselsättningen. N & I var jätteduktiga, satt tysta när de skulle & satt stilla hela tiden (efter lite mutande med ett godissnöre). Jag kände mig som en riktigt bra faster! Kvällen spenderade jag & bror i soffan med mat & S.O.S, filmen med Stig Helmer. Vid elva-tiden somnade vi båda två, liggande på varandra & med varsin filt över oss, jättemysigt. När vi vaknade vi tolv gjorde vi iordning min säng & sa god natt. Strax efter sju i morses vaknade jag av att N kom in & väckte mig & kröp ner under täcket bredvid mig, jättemysigt! När vi hade lämnat dem på dagis fick jag & min bror lite tid tillsammans igen, härligt med syskontid!

Raukcykling på YouTube

Hittade en film på YouTube som spelades in för längesedan. Den är ifrån Öland då jag, min bror & hans två kompisar (som under sportveckan agerade låtsasbröder till mig) hade hand om filmade under veckan följde med. Min bror är Daniel, han som pratar i början & slutet av filmen & gör den mesta av cyklingen (med röda skor). Om man däremot tittar 1:52 in i filmen, kan man faktsikt se mig 😉 Wow, jag ligger uppe på YouTube när jag kör trial, det ni! Riktigt kul var det iaf, fick massor av tips av mina ”bröder” & det gick faktiskt riktigt bra att cykla där, synd bara att man tappat en hel del… Ibland blir jag sjukt sugen på att lära mig trial…